Friday, December 18, 2015

Stoltaste mamman, och bästa luciorna!

När jag frågade Pontus vad han ville vara i Luciatåget kollade han på mig som jag var helt dum o svara med ett barns självklarhet, MEN Lucia såklart!
Någon dag innan tänkte jag att det kanske kunde vara bra att bara nämna att en del tycker att bara tjejer ska vara Lucia, så han är lite förberedd om någon säger nått. Jag nämner det lite försiktigt vid köksbordet och... Pontus börjar asgarva, som om det var det dummaste han nånsin hört!
Härliga, UNDERBARA fantastiska unge! 
Givetvis ville även Isabelle vara lucia (även om hon länge var inne på stjärngosse).  Hon hade dessutom tränat massor på sångerna och såg verkligen fram emot lucia. 

Så var det äntligen dags :)



Å va bra de var. Båda sjöng och Pontus meddelar att det var väldigt bra med Lucialinne för man fryser ingenting. 



                                           Världens underbaraste gäng!

1 comment:

Flygaren said...

Goa ungar du har, de blir fina förebilder för Molly